متن آهنگ سهراب پاکزاد مو مشکی
نوشته شده توسط : حسین

پشت در میام هر جا که حرف باشه میزنم قیدشو هر کی باهات بد باشه ✓

یعنی به ما نمی‌رسه یک شب پیش دل ما باشی ✓

✓ با همه فرق می کنم خوبه که با من باشی ✓

کاش تو رو زودتر می‌دیدم خوشگل مو مشکی ✓

✓ ما به هم خیلی میایم همینه که تو چشمیم ✓

کاش تو رو زودتر می‌دیدم خوشگل مو مشکی ✓

✓ ما به هم خیلی میایم همینه که تو چشمیم ✓

تو رو دارم خوبه حالم واسه تو رو می کنم هر چی که دارم ✓

✓ واسه عشقت کم نمیذارم تو ازم هر چی بخوای نه نمیارم ✓

کاش تو رو زودتر می‌دیدم خوشگل مو مشکی ✓

✓ ما به هم خیلی میایم همینه که تو چشمیم ✓

کاش تو رو زودتر می‌دیدم خوشگل مو مشکی ✓

✓ ما به هم خیلی میایم همینه که تو چشمیم ✓

✓ پشت در میام هر جا که حرف باشه میزنم قیدشو هر کی باهات بد باشه ✓

یعنی به ما نمی‌رسه یک شب پیش دل ما باشی ✓

✓ با همه فرق می کنم خوبه که با من باشی ✓

کاش تو رو زودتر می‌دیدم خوشگل مو مشکی ✓

✓ ما به هم خیلی میایم همینه که تو چشمیم ✓

کاش تو رو زودتر می‌دیدم خوشگل مو مشکی ✓





:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: